Monday 8 March 2010

Opdatering på trøjen (forrige indlæg)

Juhuuuuuu....lige nu er jeg lykkelig.
Trøjen, som jeg snakkede (skrev...) om i sidste indlæg, har nu en lykkelig slutning.
Jeg er typen (og jeg ved, at jeg ikke er den eneste :) ), der aldrig har været så modig at vaske strikket tøj i vaskemaskinen. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg har altid vasket på den gode gamle måde, nemlig med hånd og vask - MEN i aften har jeg skrevet historie, ja min egen historie må det så være, men jeg har brugt vaskemaskinen...jeps people :) Jeg havde ikke noget at miste, da trøjen var 2-3 størrelser større end meningen.
Trøjen blev smidt ind i vaskemaskinen (mens jeg stadig havde modet). Jeg skruede på silkeprogram og det tog 42 min. præcis. Efter mange skridt frem og tilbage, var den færdig. Forsigtigt åbnede jeg døren og der lå den. Trøjen blev lagt på bordet, MEN der var sgu ingen forandring. Nu var jeg kommet så langt, hvorfor ikke prøve tørretrumlen også. Efter 1 stk. uldprogrem på 16 min. var den stadig våd og jeg prøvede en gang til...Denne gang var den bare perfekt...ja, perfekt. Den var blevet til den størrelse, den skal være.

Jeg må sige, at jeg er lykkelig lige nu. Det vejede meget i mit hoved, at være nød til at strikke en ny med det samme. Her kommer selvølgelig et billede af det endelige resultat :)

    

1 comment:

Lea said...

Der var dejligt det virket.