Tuesday 16 March 2010

I'm in loveeeeee......


Jeg surfede lidt rundt på nettet i går og fandt lidt nyt fra sandnes....eller det er måske ikke nyt, men for mig er det det. Jeg forelskede mig straks og i dag kom pakken....*Mmmmmmm* siger jeg bare. Jeg bliver lykkelig bare ved synet.

Det er garnet Palett fra Sandnes, som jeg snakker om...Har I set det?

Jeg har brudt min egen regel om ikke, at starte på noget nyt, før det, som er i gang er færdigt, men jeg kunne ikke holde mig, så jeg er started på et sjal. Ojjjj det bliver såååå smukt :)



Og så strikker jeg en ny trøje, ligesom den, som jeg har strikket til min bror - denne gang til min nevø.
Det er selvfølgelig ikke lige så sjovt at strikke den samme trøje igen, når man lige har taget den anden af pinderner, men det skal nok gå....glæder mig til at begynde på noget helt andet.
 

2 comments:

Renate said...

Så fint det var :D Jeg har minipalett, og jeg likte ikke garnet.. Kanskje det er annerledes om det du har heter bare palett. jeg derimot har forelsket meg i drops sine Delight.. Kjøpte fire nøster i dag, og gleder meg til å prøve. Men først må jeg strikke ferdig mars-sokkene til uformelt :) STRIKKE STRIKKE STRIKKE :)

Debora Hjelm Nielsen said...

Sær ordiliga spennandi út, Fríða :)