Tuesday 6 October 2009

Jeg broderer stadig og strikker meget lidt


Jeg vil have julekalenderen færdig til lillemand før jul, så jeg sidder kun og broderer for tiden. Jeg savner vildt meget at strikke, men jeg tænker, at hvis jeg holder mig til at brodere, så bliver jeg hurtigere færdig, og så får jeg igen lov til at holde mine kære strikkepinde i hånden :)

Jeg har fundet mig forskellige mønstre frem, som jeg kunne tænke mig at strikke, og jeg har fået nogle idéer til julegaver, så alt det ligger og venter til julekalenderen bliver færdig.

Mens jeg broderer, lytter jeg til lydbøger...Jeg blev færdig med "Pigen der legede med ilden" for 2 uger siden (aftenen før vi skulle i biograf til filmen), og nu er jeg begyndt på "Luftkastellet der blev sprængt" begge efter Stieg Larsson....og dagen i dag hedder Broderus, så den bliver fejret med at brodere :-)



No comments: