Monday 28 September 2009

Lang tid siden sidst....but here I am :)

Det er en god forklaring, hvorfor det er så lang tid siden jeg opdaterede bloggen.
Jeg er begyndt at brodere julekalenderen til lillemand (igen). Den blev ikke færdig sidste jul eller næstsidste jul...men nu har jeg fundet den frem igen og NU skal den blive færdig. Der går lidt tid imellem, at man kan se forandringer, men her kommer et lille billede.

Og derfor sker der ikke sååå frygtelige meget på strikkefronten, men lidt forandring er der vel altid ;-)

Jeg skulle jo vise hvordan Sirri garnet ser ud, når man strikker med det. Jeg begyndte på et sjal, for lidt tid siden, men jeg får ikke strikket meget af det, fordi jeg ikke synes det være særligt spennende, at strikke frem og tilbage.....så jeg har det liggende og kan strikke på det, når jeg ikke har noget andet :)

Og så er jeg begyndt på en sjælevarmer til mig selv...jeg begyndte på den sjælevarmer, som jeg skriver om i sidste indlæg, men synes ikke, at garnet passede til mønsteret, så jeg fandt en anden gammel opskrift frem og nu strikker jeg den.




No comments: