Tuesday 6 October 2009

To-Do-Liste

Jeg skal lige opdatere listen over ting, jeg kunne tænke mig at strikke, den kommen tid...helst inden jul.....optimist, jeps, det er jeg :)

Min gamle liste :
  • En babystjernetrøje, hvid med sort mønster  V
  • Fødselsdagsgave til min søster  V
  • Et pandebånd til mig selv, som kan holde øremikrofonerne på plads i ørene, mens jeg er ude og går  V
  • Strikke slangen færdig til lillemand (har måske strikket 10 cm)  Er rækket op igen
  • Strikke en hue til min gudsøn som bliver 4 år i juni  Den blev ikke til noget
  • Dinosaur vest til min store dreng på 6 år (som den jeg lige har strikket til lillemand, som ikke ville se den...hmprf) Den er stadig på listen
  • Little-girls-dress til en eller anden lille pige, fordi jeg gerne vil prøve mønsteret  Den er stadig på listen over julegaver
  • Nogle Thermis halsvarmere (som man kan have liggende til gave)  Ja, hvem ved.....
  • Gerne en ny trøje til mig selv, hvis jeg keder mig ;-)   Hvis bare døgnet havde flere timer
  •  Finde nye spennende ting at strikke  V    Denne er velklaret :)
Og så kommer der en ny liste :
  • Sjælevarmer til mig selv
  • Mohair trøje på store pinde til mig selv
  • Nogle pigeveste til julegaver
  • Huer med navn på til julegaver
  • Baskerhuer + lommetøfler til julegaver til mormor og farmor
  • Oversize elefanthue fra et færøskt magasin
  • Strikke de ting, som hører til de pakker, som jeg har købt med opskrift og garn fra Navia, til julegaver
  • Little sisters dress som julegave
Tror det var alt for denne gang :)

2 comments:

Lena said...

Å så lurt, jeg skal jammen også lage meg ei sånn liste... Er altfor impulsiv jeg og bare starter opp på nye prosjekt hele tida...

kundskabogkaos said...

Sikke nogen lange lister, men man skal vel holde sig igang ;) Jeg er helt vild med dine huer i indlægget fra den 2. sept. Kom forbi min blog en dag, det kunne være hyggeligt :)