Tuesday 8 September 2009

Så bliver det nye Sirri garn testet

Nu har jeg strikket så mange huer, at jeg har misted tallet, men ca. en hue om dagen er det blevet til. Så nu har jeg nogle gaver liggende, og drengene mangler ikke huer til vinteren :) Men jeg er ikke færdig med at strikke huer...jeg har planer om at strikke julegaver til børnene i familjen, og det skal være huer med deres navn på. Jeg gjorde en hue-test med min yngste søn, som hedder Teitur :


Som noget helt nyt, har jeg et sjal på pinderne nu. Det er et heeeelt simpelt sjal med rette og vrange omgange. Det, som jeg er spændt at se, er hvordan farvespillet bliver, fordi jeg strikker med det nye sirri garn. Se engang hvor fint det ser ud :


Og så har jeg også fundet mig en sååå flot sjælevarmer, som jeg kunne tænke mig at strikke til mig selv.
Den hedder Beacon Hill Shawl og ligger som gratismøster på Free Vintage Knitting. Jeg fandt den via Ravelry, og der kan man også se nogle flere billeder af den. Når jeg har strikket sjallet færdig, tror jeg, at denne skal på pinderne :)

3 comments:

Kaur said...

Nydelig Sirrigarn! Det blir nok ett fint sjal!

Tina said...

WOW en hue om DAGEN!?? :)
Kan du også strikke een med en blå høne på??? ;)

Tine / det bedste jeg ved said...

Som Tina siger jeg også WOW! En hue om dagen...!

Jeg er VILD med den sjælevarmer! Glæder mig til at se den når du engang får den lavet. Har meldt mig som fast læser, så jeg nemt kan kigge forbi. Har nemlig også selv fået blog nu. :-)

Kan du ha' en skøn aften!