Monday 19 May 2008

Fortsættelse af kjolen og pulsvarmere / Continue of the dress and wrist warmers


Jeg strikker kjolen, og glæder mig ret meget til at blive færdig med den :)

I går var jeg inde i en garnbutik for at købe garn til Shetlands Triangle eller Super Karla, og der fandt drengene noget garn med farverne brun, sort og hvidt, som de synes meget om. Og så fandt de nogle knapper, som de beundrede meget fordi de var GULD (tænkte de i hvertfald). Jeg købte både garn og knapper og lovede at strikke dem noget.

Det blev til pulsvarmere med en knap ovenpå, så alle kunne se deres GULD.


I'm knitting the dress and looking forward to finished it :)

Yesterday I went into a yarn shop to buy some yarn for the Shetlands Triangle or Super Karla. The boys found some yarn they really liked and some buttons which they thought were GOLD. I bought the yarn and the buttons and promised to knit them something.

During the day the yarn became wrist warmers with a button on the top so everybody can see their GOLD.

4 comments:

Bente said...

Kjolen din blir nydelig! Kjedelig at du måtte rekke opp, men da fikk du jo rettet opp feilen.
Min ser helt annerledes ut... Jeg har kommet til stripene nå og synes den ser VELDIG stor ut. Det blir spennende å se hvordan den blir til slutt.

Anonymous said...

Så flott kjole, den blir nok fin til en liten jente. Pulsvarmerne var kjempetøffe med "gull" på.

Ha en fin helg!

Anonymous said...

Heisann. Ja så var atter ei veke over og det går mot helg :) Eg er ute på mi ukentlige bloggbesøkrunde for å ønske deg ei god helg.
Klem fra Ronille

Hobbymegher said...

Hei! Så nydelig kjole du holder på å lage! :) Ha en fin kveld!