Sunday 18 May 2008

Fejl i strikning og jordbær / Wrong knitting and starwberry's


Jeg har strikket og strikket på kjolen for at få den færdig. Jeg var kommet langt (se billede), da jeg opdagede, at jeg havde læst opskriften forkert..........*vraaaallllllll*

Hvad skal man gøre? Jeg kunne godt forsætte, men så ville kjolen være længere end den skulle, og så ville den ikke have den søde knæhøjde. Der var ikke meget andet at gøre end at begynde at rekke op :(

Jeg blev irreteret, ked af det og stedig på samme tid, og så var godt, at man kunne hygge sig med nogle lækre jordbær sammen med sin dejlige familie.


I have knitted and knitted just to finished the dress. I had knitted a lot (see picture) when I notice that I had read the pattern wrong :(

There wasn't much else to do than knit it once more.

I was annoyed, sad and stubborn all at the same time so it was good to eat some great fresh strawberry's with my lovely family.

No comments: