Wednesday 9 April 2008

En trøje til min søn / A sweater for my son

P1010888
I øjeblikket strikker jeg en trøje til min søn, som han selv har valgt farverne til (han er meget stolt). Jeg bruger samme mønster til denne trøje, som jeg har brugte til trøjen, som min søster fik (2 poster længere nede). Jeg må selvfølgelig strikke to af denne slags, fordi min yngre søn også vil have en. Hvis jeg skal være erlig, så glæder jeg mig til at blive færdig, så jeg kan begynde på prinsessekjolen ;) Trøjen bliver strikket på pinde 6 og 7 og garnet er PT3, som er meget lækkert.
P1010891
At the moment I'm knitting a sweater for my oldest son which he himself has chosen the colors for (he's very proud). I'm using the same pattern for this sweater as I used for the sweater I gave my sister (2 posts further down). Off course, I have to knit two of this one, because my youngest son wants one too. To tell you the truth I'm looking forward to finished these so I can go on knitting the princess dress ;) The sweater is knitted on stitches 6 and 7 and the yarn is called PT3 which is Nordic wool.

1 comment:

Anonymous said...

Hei, takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Så mye flott du lager, jeg må si jeg er imponert over at du strikker så mange gensere! det blir bare småting hos meg...