Wednesday 9 April 2008

Et nyt sjal / A new shawl

P1010883
Jeg gik en dag ind i den lokale garnbutik for at købte lidt mere af garn, som jeg manglede, da jeg så et sjal, som var strikket ud at det mest iøjefaldende garn jeg har set...."WAW tænkte jeg - det måååå jeg have". Jeg købte mig to nøster og nu er de så blevet til et sjal, som jeg glæder mig at bruge denne sommer. Garnet hedder Adriafil Quarzo og hvis du trykker HER, kan du lese mere om det. Dette sjal er strikket på pind nr 9.
P1010881
One day I went in to my local yarn shop to buy some more yarn that I needed. Suddenly I saw this beautiful shawl hanging in the window and I knew, that I just HAD to buy some of that yarn. So I did, and now I have turned it into a shawl which I'm looking forward to use this summer. The name of the yarn is Adriafil Quarzo and if you press HERE you can read more about it. This shawl is knitted on stitches 9.
P1010886

1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Det var en väldigt vacker sjal du gjort. Tycker själv mycket om pastellfärgat garn.
Garnängeln