Thursday 10 April 2008

Det som gør mig vred når jeg strikker... / What makes me mad when I'm knitting...

P1010904
...Ja, det er helt klart, når der er fejl i opskriften, som jeg strikker efter.
Jeg strikker trøjen til min søn, som jeg bare vil have færdig, og når jeg næsten er kommet halvvejs på ermen, ser jeg at det altså bare må være fejl, fordi ermen er ALT for stor til MIN arm (og denne trøje skal være str. 6 år). Der var ikke meget andet at gøre end at begynde om igen :( Nu må jeg så bare finde på min egen opskrift til ermen og forsøge at være glad for, at jeg kun havde strikket en halv erme før jeg så fejlen :)
P1010897
...That is when there is something wrong with the pattern I'm using.
I'm knitting the sweater for my son and I just want to finish it, so I can start on something else. When I'm halfway on the sleeve I see that there must be something wrong, because the sleeve is WAY to big for ME (and the sweater is suppose to be the size for a 6 years old). There wasn't much else to do but to start all over :( Now I just have to make my own pattern for the sleeves and just be happy that I wasn't finished with the sleeve before I notice it :)

3 comments:

HANNE said...

Hej Frida
Jeg er taget med til Thorshavn...bor du der????
Hilsen Hanne (har du nu købt garn igen)

Anonymous said...

Heisann. Tar min ukentlige bloggbesøk runde i dag, for eg skal reise bort i morga. Ønsker deg ei strålandes fin helg :)
Klem fra Ronille

Fjellrosa said...

HEisann vennen, masse flott du har laget da!! håper de deg på msn igjen snart. klem