Monday 2 July 2007

I'm back

Ja, hvad andet kan jeg sige....det virker som om jeg har været nede i et hul, og har lige nu fundet vejen op igen og da snakker jeg strikkesprog.
Jeg strikker stadig trøjen til min kollega, og jeg tror, for at det ikke skal være løgn, at jeg har rekket hele mønsteret op ialt 5 gange. Jeg er ved at blive sindsyg. I weekenden tænkte jeg, at nu strikker jeg den færdig, hefter alle ender og så er slut, MEN NEJ - jeg blev nød til at rekke HELE mønsteret op igen, denne gang skal det bare blive korrekt.
Ved du så hvad problemet er..........jeg får ikke raglanet til at se pent ud....det er kun den ene side, som er ud som den skal...den anden, den fungerer bare ikke.

Yeah, what else can I say...it seems like I've been stuck in a hole and just now found my way back up meant in knittinglanguage.
I'm still knitting the sweater for my colleague. I swear, I have started over on the pattern like 5 times and it never seems to be good enough.
And do you know what the big problem is.....I can't get the raglan to look good.
I'm going crazy.

No comments: