Monday 2 July 2007

Been away this weekend and had to shop

Vi har været i sommerhus denne weekend og det har bare været såååå dejligt. Det er altid dejligt at komme væk, og så er det også meget dejligt at komme hjem igen - hjem igen til sin egen seng, køkken, sofa ja, det hele :)

Jeg glæder mig så meget til at blive færdig med trøjen, som jeg strikker,
at jeg ikke kan lade være med, at lade mig blive inspireret af alle ting jeg ser. Derfor blev det også
til lidt shopping denne weekend. Uffff.....hvorfor kan man ikke strikke 15 ting på en gang?
På det første billede er det 2 stk. ettrådet færøsk uld fra Sirri hvor jeg fik mønsteret på et stort sjal med - 3000 m på hvert nøste :)

På det næste billede er det også færøsk garn, som jeg har købt til en vest fra Filana
Og på det sidste billede er det 2 stk grønne og 2 stk lyseblå Alpaca fra Drops, som skal bruges til et par nye tøfler til min elste søn
We have been away this weekend and it was very very good. We enjoyed spending time together in a different environment. It's very good to get away sometimes and just relax :)
I'm really looking forward to finish the sweater I'm knitting and I'm at the end, so I have started to seek inspiration to other things. That's why I also made some shopping this weekend.

No comments: