Wednesday 18 April 2007

Strikker alle sokker? / Are everybody knitting socks?

Siden jeg har fået Bloglines, læser jeg mange blogs, og jeg fanger mig selv hele tiden på jagt efter nye spennende blogs. Ja, jeg bliver nærmest slugt ind i bloggens verden og det bedste ved det hele er, at jeg elsker det :)
En ting, som jeg har lagt mærke til, er, at alle strikker sokker (og med alle, mener jeg ALLE).
Er det kun mig, der ikke finder det at strikke sokker særligt spennende? Tøfler, synes jeg, er helt okay at strikke, men sokker *hmm*
Det kan meget godt være, hvis jeg prøver at strikke et par, ville jeg blive bidt af det, men i øjeblikket er det er mysterium, hvorfor alle synes, at det er så spennende at strikke sokker

Ever since I started to use Bloglines, I'm reading a lot of blogs and I often find myself surfing the internet for new exciting blogs. I'm dreaming myself longer and longer into the world of blogs and the best thing about that is : I love it :)
One thing I've notice, is that everybody are knitting socks (and I mean EVERYBODY). Is it only me that doesn't find it very interesting to knit socks? Slippers are totaly okey to knit, but socks *hmm*
It's very likely after knitting one sock that I would be totaly addicted, but at the moment it's almost a mystery why everbody find it so exciting to knit socks

No comments: