Wednesday 11 April 2007

Og så begynde jeg igen / And then I started again

Jeg kunne ikke holde mig tilbage. Jeg bare måtte begynde på en trøje til. Denne er ca str 4 år. Jeg synes, at denne er meget sjov at strikke. Man kan hele tiden se forskel. Den aften jeg begynde på den, kunne jeg næsten ikke gå i seng, fordi det var så sjovt at strikke.
Jeg er sjokeret over hvor langt man kan komme med kun et nøste fra Tøting. Jeg er kommet så langt som på billedet, og der er ingen forskel at mærke på nøstet. Mon jeg klarer at strikke hele trøjen ud af ET nøste
Til denne trøje bruger jeg et andet garn end jeg brugte til min trøje.

I couldn't stop myself. I just had to start on a new sweater. This one is a children size, about 4 years old. I love knitting this one. You can see the difference all the time while you're knitting. The evening I started knitting this one it was almost imposseble for me to go to bed, because it was so fun knitting
I'm surprised how far you can get with only one ball of yarn from Tøting (also a faroese yarn sort). I have knitted all this and simply can't feel any difference one the ball.
To this sweater I'm using a different sort of yarn than on my own sweater.

No comments: