Thursday 19 April 2007

En opdatering på trøjen / An update on the sweater

Jeg har ikke strikket så meget den seneste tid...eller jo...jeg har strikket næsten hver aften, men ikke så meget hver gang. Jeg har været lidt træt og lidt optaget fordi vi har sat huset til salg. Nu vil jeg bare få trøjen færdig, så jeg kan begynde på noget nyt.
Jeg er lidt bange for at trøjen bliver lidt for lille, men nu får vi se
Jeg gjorde en utrolig dum ting, som jeg faktiskt ikke forstår, at jeg gjorde. Jeg begyndte på den ene erme, kastede 30 m på pinden og begynde at strikke. Jeg skulle lige til at begynde på næste mønsterrunde, da jeg tilfældigvis kiggede ned ad ermen og så at den kun var ca. 8 cm bred. Den ville aldrig passa til en 4 årig, så jeg blev nød til at rekke hele ærmen op igen Jeg kastede 40 m på pinden og begynde om igen....nu ser det hele bedre ud og jeg er snart færdig
I haven't knitted so much lately...or...I have been knitting almost every night, but not that much every time. I've been a bit tired and busy now that we're selling our house. I just want to finished the sweater and start on a new project.
I'm a bit frightened that it's gonna be a bit small, but we'll see I actually did the stupidest thing. I started on the first sleev, casted on 30 stitches and started to knit. I was just about to start on the next patternround when I looked down at the work and saw that it was way way way to small. It would never fit a 4 year old, so I had to start all over again
This time I casted on 40 stitches and now it looks much better.....I'm almost finished

Dette måtte jeg rekke op igen
This is what I had to knit over

No comments: