Saturday 21 April 2007

Så blev den færdig / Now it's finished

Yeahhhhhh....endelig...her er det færdige resultat...
Yeahhhhhh...finaly...here's the result...
I was a bit frightened that it would be too small, but actually it's bigger than I expected :)

As you can see on the picture below, I almost knitted the whole sweater using only one ball of white yarn. I would evaluate this sweater to cost about 22 danish kroner in yarn. Isn't that cool?

  • Pattern : Made it up from at picture in a magasin
  • Yarn : Faroese yarn from Tøting
  • Stiches : 5 mm
Den blev ikke for lille, som jeg var bange for, men heller lidt større end jeg havde ventet, så det er bare super :) Som du kan se på det nederste billede, så klarede jeg næsten at strikke hele trøjen med kun 1 nøste hvidt garn. Hvis jeg skal vurdere, så tror jeg, at trøjen koster omkring 22 kr i garn. Er det ikke BARE COOL?

No comments: