Tuesday 2 February 2010

Ny trøje til mig selv :)

Jeg havde helt glemt..........Jeg har strikket mig en ny trøje :)
Den er jeg rigtig glad for, og den er allerede blevet brugt rigtig meget.

Jeg har jo den der Stjernetrøje, som blev så populær i serien Forbrytelsen, men jeg er blevet ret træt at de stjerner, så nu skulle der noget andet til, og det blet så til blomster. Håber ikke, at jeg bliver forfulgt at hvepse denne sommer :)

Den er strikket på pinde nr. 8 og garnet er Sirri. Mønsteret er et, som jeg har brugt til nogle trøjer efterhånden.

3 comments:

Lea said...

Hold da op en masse du får strikket, din brors trøje glæder jeg mig til at se. Skøn mand du har!

Tine / det bedste jeg ved said...

For pokker Frida, hvor er den skøn! Det siger jeg jo om alle dine kreationer, men mener det nu også. Er helt vild med blomstermønstret.

Kh. Tine

Daisy said...

Den var skikkelig fin :) Jeg likte så godt fargene.