Thursday 13 August 2009

Pirat pandebånd

Her kommer et billede af det færdige pandebånd....og lad mig bare sige med det samme, at dette kun var det første...der kommer mange flere. Når man har to drenge, som elsker pirat ting, så kan det ikke lade sig gøre, at kun give den ene.
Jeg skal bare prøve mig lidt frem med garn og pinde, så jeg ved hvilket garn og pinde passer til hver alder. Dette er perfekt fødelsdagsgave eller julegave til drenge, og til piger kan man bare strikke kongekroner istedet for pirater :)
Jeg havde lidt problemer med at lukku af med grafting (også kaldet kitchener stich), så næste gang skal jeg kaste op med Invisible cast on metoden så går det måske bedre.
Garn : Navia (2-trådet)
Pinde : 3,5 (lille rundpind)
Opskrift : Synnøves blog (gratis)
Tusind tak, Synnøve :)

No comments: