Tuesday 18 August 2009

Endnu en pirathue

Så blev endnu en pirathue færdig, og denne passede mindstemand perfekt :)
Fejlen i den anden, var vist, at jeg havde blandet mine rundpinde og brugt pind 3 istedet for pind 4...hmm...ikke underligt, at huen blev så lille, men det er sådan noget som kan ske :)
Nu vil drengene gerne have mig at strikke deres kammerater i børnehaven en hue hver, og det synes jeg, ville være rigtigt sjovt, men min mand synes ikke det er i orden, fordi det ville være synd for de andre børn. Hvad synes I? Ville det være synd? Skal de ikke have lov til at have noget sammen? Min idé var ikke, at de skulle have dem med i børnehaven og bytte ud der, men måske give dem til drengene, når de kommer og besøger os.

2 comments:

Lea said...

Det ville være en flot gestus, forstå godt din lyst til at dele, men du må nok selv bestemme hvad du gør. Iøvrigt nogle smadder flotte ting du strikker.

Kaur said...

Så tøff denne luen ble med grønt! Jeg har den på min "to-do" liste.

Det burde da ikke være noe i veien med å lage til vennene til sønnene din, etter min menig. Jeg har laget til venninder av mine døttere :-)