Friday 28 August 2009

Ny hue...igen

Jeg har hue nr. 3 på pinderne i øjeblikket og i går gik jeg en lille runde i garnlageret og fandt alt, beregnet til store pinde frem. Jeg har store planer om at strikke huer i masseproduktion. Og det bedste ved det hele, er, at dettte garn fylder godt op i lageret, så hvis jeg får brugt alt det, så har jeg for alvor fået slanket garnlageret lidt (og så er det oveni købet weekend i dag...wiiiii).

Her kommer et billede af den nye (lyserøde) hue.

Strikket på pinde nr. 6 og 10.
Garnet hedder Cosy Wool fra Løve Garn
Opskriften er fra Sandnes tilbehør 0715

1 comment:

Frk. TingelTangel said...

Sikke fine huer du har strikket!
-gad nok vide om sådan en baskerhue ville gøre mit hoved en tand kønnere ;-)
Strikker du også "trøjer" til små hunde eller kunne det tænkes at du måske kom til det? (Læste et sted at du er begyndt at strikke små ting nemlig :-D )

Jeg vil bestemt tage et kig forbi din blog i ny og næ, også selvom jeg ikke kan hitte ud af det med heeele TO pinde;-)

De bedste hilsner, og ønsket om en dejlig aften fra Frk. Tingel Tangel