Thursday 19 February 2009

ZigZag trøje færdig

Så blev jeg endelig færdig med trøjen fra Mayflower, men jeg skal straks i gang med en ny. Ønsker mig en åben version med mørk bundfarve og grøn mønster :)

Faktiskt blev jeg færdig for over en uge siden med denne, da jeg pludselige så en fejl i den ene erme, og så var ikke meget andet at gøre end at række hele arbejdet op - helt ned til ermen og lidt til...grrrrrr

Nå, men nu er det gjort, den er strikket færdig (igen) og nu ligger den færdig, slut put finale..yeahhh

Jeg er rigtig glad for dette mønster og den er sjov og hurtig at strikke, så jeg glæder mig at komme i gang med en ny, men først skal der lige strikkes nogle Thermis :)
Mønsteret på denne trøje findes lige her MAYFLOWER

3 comments:

Lea Poulsen said...

Den ser bare dejlig varm ud, Frida
Du er rigtigt god til raglan strik.

Merete said...

Hvor er trøjen bare flot. Mønsteret er super fint.
Merete

Anonymous said...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg :)
Flott genser.