Saturday 31 January 2009

Se engang

Jeg har længe læst bloggen Canaryknits. Hun er også medlem inde på Ravelry og det var denne vej, jeg fandt hende. Hun designer selv det, som hun strikker og det bedste er, at hun deler med os andre :)

Jeg fik en mail fra hende en dag, hvor hun spurgte, om hun kunne få lov til at gøre et indlæg på sin blog om mig og mine projekter. Det fik hun selvfølgelig lov til og nu bad hun mig chekke sin blog.........prøv engang og se : Canaryknits eller via Ravelry

Jeg er sååå glad, fordi jeg har selv beundret nogle af de ting, som hun har strikket. Jeg har endda printet opskriften ud, fordi jeg har haft planer om at strikke nogle af hendes desings.

For exempel disse to :
Psssst....tryk på billedet, så kommer mønsteret frem :)

2 comments:

Anonymous said...

Så morro da!!!!! Du lager utrolig mye fint! Jeg blir rent imponert!!!! Og så har du laget så mange gensre!! Det er til å bli enda mer imponert over :)

Håper du har en strålende helg :)

Anonymous said...

Heisann. Innom med en god helg klem :)
Ronille