Thursday 3 July 2008

Så er sommerferien startet

Nu er sommerferien startet for, men kun en lille uge lige nu.
I morgen rejser vi til Island for at fejre min mands mosters 80 års fødselsdag. Vi skal være der i en uge.

Jeg håbede, at jeg kunne klare at få trøjen til min yngste søn færdig før vi rejste, men det ved jeg faktiskt ikke om jeg klarer, fordi der er en del, som skal pakkes i aften også :)
Jeg er næsten færdig med erme nr. 2 og skal der fælles til ranglan, så vi får se.
Ønsker jer alle sammen en rigtig god uge.
Jeg skal nok vise jer garnet, som jeg har planer om at købe i Island - bare det ikke bliver til overvekt :)))

3 comments:

Lea said...

Ønsker jer en rigtigt god ferie.

Anonymous said...

Heisann. Innom med en god helg klem :)
Ronille

Anonymous said...

Det er et rigtig sødt mønster!