Wednesday 2 July 2008

Jeg er blevet tagget

Bente har tagget mig, så jeg må heller få svaret spørgsmålene.

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
For 10 år siden var jeg kun 16 år. Jeg var lige gået ud af 9. klasse og ventede spendt på, at skulle begynde på handelskole efter sommerferien.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “gjørelisten” din idag.
Gå på arbejde
Købe en fødselsdaggave
Vaske klær
Strikke en erme til trøjen til min søn
Hygge sammen med familien

3. Snacks jeg liker.
Uhmm.....jeg elsker en god portion varm Nachos med revet ost og jalapenos sammen med min elskede og en rigtig god film.
En ny favorit ting er SuperFlyers pindis.....jummy.....elsker man lakris, så må man prøve denne is

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær.
Betalt ned gæld
Fået ordnet haven (købt mig hjælp) :)
Fået mig og manden orlov fra arbejdet og rejst til et hyggeligt sted sammen med børnene
Givet børnene en god klat på bankkontoen
Købt os et sommerhus her oppe
Måske opnet en strikkebutik ;)
Og mange mange andre ting

5. Steder jeg har bodd.
Tórshavn
Hvítanes

Jeg vil ikke tagge nogen bestemt, men hvis du har lyst, så er du hermed tagget :)

No comments: