Friday 20 June 2008

Shetland Triangle

Nogle dage siden jeg blev færdig med mit første Shetland Triangle, men jeg vidste ikke hvordan jeg skulle blokke det. Nu hænger det på en madrasse og tørrer. Er rigtig spendt på at se det færdigt.
Og så har jeg kastet på en trøje til min yngre søn. En trøje magen til den, som jeg strikkede til min ældre søn (se indlæg længere nede). Sorry for dårlig billedekvalitet (taget med mobilen).




I finished my first Shetland Triangle a couple of days ago, but I didn't know how to dry it. Now it's hanging on a mattrass drying. Can't wait to see it finished.
Now I'm knitting a sweater for my younger son, just like the one I knitted for my oldest son (see lower post). Sorry for bad pic quality (used my mobile).

2 comments:

Anonymous said...

Innom og titter rundt hos deg. Ønsker deg og dine ei flott helg, og så blir det spennende å høre hvordan det går med butikken.....Kjøp??

Lea said...

Så flitig du er.