Monday 2 June 2008

Pakke fra Strikkinnom / Package from a internet shop


Det er lidt over en uge siden, at jeg bestilte garn fra strikkinnom, jeg var meget glad for at se, at der en pakke i postkassen i dag, da jeg kom hjem fra arbejde :D
Pakken indehold det spennende garn, Kauni, som jeg glæder mig utroligt meget til at prøve.
Meningen var, at jeg skulle strikke Shetlands Triangle med det, men desværre fik jeg en mail fra Maud om, at hun kun havde 1 stk tilbage af de farver, som jeg skulle bruge :(
Se hvor spennende det ser ud *spendt*

A bit over a week ago I ordered yarn from a Nordic internetshop called strikkinnom.
I was very happy when I came home from work today and saw a packet in the mailbox.
In the packet was the exciting yarn Kauni, which I'm really looking forward to try.
The plan was to knit the Shetlands Triangle using this yarn, but unfortunately Maud mailed me saying she only had one ball left of the yarn I wanted to use for the shawl :(
Look how exciting it looks *excited*

No comments: