Saturday 12 May 2007

Top = finito :)

Så blev toppen færdig :)
Jeg havde strikket efter opskriften, men halsen blev meget kedelig. Så jeg tog maskerne op igen ned til øverste mønster og strikkede kantet om igen på mindre pinde end i opskriften. Nu synes jeg den er helt OK.
Ved du hvad det bedste er? Jeg har brugt 1 brunt nøste og ikke engang ½ hvidt nøste :)
Nøsterne er godt nok på 2500 m hvert, men bare tanken om, at det er nok at købe et af hvert, synes jeg er fantastiskt :)

The top is finished :)
I knitted using the pattern, but the neck turned out not so good. So I had to start over from the top pattern and knitted the neck over on smaller needles than in the pattern. Now it's OK :)
Do you know what the best thing is? I only used 1 ball of brown and not even ½ ball of white
Well, there are 2500 m on each ball, but just the though of it being enough to buy one of each is amazing :)


Her er den før halsen blev rækket op
Here it is before I started over with the neck
Tørrer / Drying
Færdig / Finished
Mønsteret / The pattern

No comments: