Monday 9 November 2009

Så byder vi julemanden velkommen

Så blev den færdig, og jeg er sååå glad for, at jeg klarede før 1. desember :)
Jeg har broderet og broderet, så det gjorde ondt i både ryg og hånd, men færdig, det skulle den blive.
Lillemand blev meget glad, da han så den færdig. Nu skal vi kun finde et godt sted at hænge den :)

Og nu kan jeg længt om længe få lov til at holde mine kære, kære strikkepinde igen...jeyjjjjjjj :)
Det allerførste er, at jeg skal strikke min sjælevarmer fra Istex færdig, og så går startskuddet for juleproduktionen.
Vi får se, hvor langt vi når, inden vi skriver 24. desember :)

Billedet er nu ikke det bedste, men jeg ville vise den frem, efter at den var færdig monteret sent i gåraftes :)

2 comments:

Tine / det bedste jeg ved said...

Hvor er den bare blevet flot Frida! Rigtig, rigtig godt gået.. Det gik da super stærkt for dig.

Kh. Tine

Nitus said...

Den ble nydelig, og her ligger det mange timer med arbeide.