Tuesday 3 November 2009

Man må tage det sure med det søde

Jeg har desværre været lidt fraværende den seneste tid...

Min mand sagde "ufrivilligt" sit arbejde op i sidste uge, så det har været en uge med mange op og ned ture.
Han har arbejdet på denne arbejdsplads i 8 år, men nu er det slut. Min personlige mening er, at det er mere positivt end negativt. En kapitel er slut og en ny begynder.
Han har længe haft problemer med en utrolig dårlig leder, dårligt trivsel og samarbejde.

Jeg bliver sååå vred, når jeg igen tænker over det, fordi jeg synes, at det er så utroligt dårligt, at en stor virksomhed venter til problemet er gået fra at være en lille mus til en kæmpe dinosaur...grrr

Trivsel på arbejdspladsen skulle være første prioritet for en ledelse, men i denne virksomhed, som lige har bygget en kæmpe bygning og ser rigtig godt ud udefra, fungerer det bare ikke. Jeg får nærmest brækkefornemmelser over måden de behandler mennesker på, når de ikke skal arbejde der mere. De glemmer, at man skal behandle hver person med respekt...lige meget hvad!

I weekenden rejste vi ud af byen og hygge os sammen med nogle dejlige venner, og kommende weekend skal vi igen rejse ud af byen sammen med mine foreldre, bror og hans kæreste.

Så Tina, det er derfor, at jeg ikke har gjort noget ved utfordringen endnu :)

No comments: