Tuesday 30 June 2009

Et (eller to) besøg hos panduro kan blive dyrt :)

Jeg har lige været en tur forbi panduro...men denne gang vidste jeg, hvad jeg skulle have. Det var værre med den tur i sidste uge, hvor jeg gik ind for at købe pappir til sangheftet til min mormors 80 års fødselsdag, og før jeg vidste det, havde jeg brugt så mange penge, at jeg kom flov hjem med en stor pose.

Ja, min mormor blev 80 år sidste torsdag og i den forbindelse er hele familien kommet hjem i fødselsdag, deriblandt min moster, hendes mand og mine kusiner.
Min 13 årige kusine var så spent på at møde mig, fordi hun selv kan meget godt lide at lave noget kreativt. Derfor tænkte jeg, at vi kunnu sætte os en af dagene, til at lave nogle smykker (så blev jeg jo nød til at købe lidt nyt ind, ik?). I dag har fik jeg lyst til at prøve at knytte armbånd, så derfor er en vejledning blevet printet ud fra nettet, og i min pause drønede jeg en tur op til panduro og købte bånd i forskellige farver og masser af perler...uff de hårdt tjente penge er alt for hurtige til at bruge.

Nå, men i aften står den på smykkelavning og at knytte armbånd. Jeg håber, at vi får en hyggelig aften :)

No comments: