Thursday 7 May 2009

Knapper, knapper og flere knapper

Jeg var en tur forbi Renates blog for nogle dage siden. Hun havde været en tur forbi Panduro og shoppet en stor pose med knapper (200-300 stk knappar pr. pose). Jeg er for nem til at friste, og efter arbejdstid kørte bilen (næsten) helt af sig selv en tur forbi Panduro. Desværre havde de ikke poserne, men hun ville gerne bestille den til mig. "Ja, hvorfor ikke? Gider du bestille to stk.?" "Ikke noget problem" :)

Og så kom den store dag, hvor telefonen ringede og knapperne var kommet (endda før tiden). Jeg sendte straks manden en tur forbi panduro, og når han kom hjem, kiggede han underligt på mig og sagde "Er det dette?" ....ja, hvordan skulle han kunne forstå? ;-)

Jeg fandt straks en eske frem...ja, de kan ikke være liggende i poser....og det var så spennende, at børnene ikke kom i seng til tiden, fordi også for dem var dette meget spennende med alle de fasinerende former og figurer :)

Lillemand begynde straks at sortere solbrille-knapper og sagde glad "Jeg har fundet øjne". Ja, det er spennende med nye knapper og alle de sjove farver gør en rigtig glad :)
Tusind tak, Renate, for det super gode tip....nu er jeg også en rigtig lykkelig knappeejer :)

2 comments:

Renate said...

Ååååh.. så koselig da! Er det ikke morro med knapper?!?! ;) Spent på om jeg får bruk for dem jeg da ;) hehe.. Men det er så deilig å ha dem liggende For da er de der når jeg skulle trenge dem ;)

Lea said...

Det ligner legetøj! Dem skal du sikkert nok få brug for, de er meget festlige.