Sunday 31 May 2009

Jeg klarede det..wuhuu

Sidste weekend gik forbi uden, at der blev strikket noget særligt. Kender I det, at man har masser af planer når weekenden kommer, og før du ved det, er det søndag?

Nå, men det resulterede kun i, at jeg sad oppe og strikkede til kl 02:30 natten til torsdag og fredag - jeg skulle bare blive færdig, og det blev jeg. Jeg klarede desværre ikke at vaske trøjen, før min svigermor skulle rejse, men det var ikke noget problem, fordi det ville hun selv gøre, når hun kom til Danmark.


Nu håber jeg kun, at trøjen passer og ejeren bliver glad for den.


3 comments:

Tine / det bedste jeg ved said...

Nu har jeg kigget flere sider igennem af din blog, og gud hvor er du dygtig! Ville ønske jeg havde dine evner..

Stjernetrøjerne er super smukke! Er det en opskrift efter hovedet, eller en du har købt? Jeg bliver da næsten nød til at finde en der kan strikke sådan en for mig. Den er bare SKØN!

Kan du ha' en dejlig weekend! ;-)

Kærlig hilsen, Tine

Frida said...

Hej Tine.
Jeg ville så gerne sende dig en lille hilsen, som tak for dine søde ord, men du har ikke lagt nogen link med i din kommentar (måske fordi du ikke har nogen blog). Så derfor skriver jeg til dig her :)
Tusind tak for din rigtig søde kommentar. Jeg blev såå glad, når jeg havde læst den. Stjernetrøjen strikker jeg efter hovedet. Jeg har strikket ret mange af den efterhånden, men jeg plejer at skrive ned, hver gang jeg strikker noget, så jeg altid kan gå tilbage og se, hvad og hvordan.
Endnu engang tusind tak for din kommentar og jeg ønsker dig en rigtig god uge :)

Tine / det bedste jeg ved said...

Tak for din tilbagemelding. Jeg har ingen blog (endnu), derfor ingen link. :-)
Det var dejligt at høre at du blev glad for min kommentar – det var nemlig netop meningen.

Du er kanon dygtig, og fortjener virkelig ros for dine ting.
Da jeg sad og kiggede siderne igennem, havde jeg lyst til at kommentere ved hver enkelt ting du har lavet, simpelthen fordi jeg er så imponeret. Meeen, det ville vidst virke lidt dumt. ;-)

Kan du også ha' en rigtig god uge! Keep up the good work.. ;-)

Kærlig hilsen Tine