Wednesday 22 April 2009

Garnet til vesten

Merete (husk at tjekke hendes blog) har spurt, om jeg ikke kan vise det "smukke" garn, som min svigermor købte. Det kan jeg godt.

Jeg vil lige sige, at farverne er fine, men de fungerer bare ikke sammen. Min svigermor har bare noget med rødt og karrygult...jeps.

Jeg tænkte, at jeg måske kunne bruge lysgrå til bundfarve og så bruge lyserødt og lyseblå til mønsterfarve, men det fungerede slet ikke. Det lignede babystrik, og var ikke så spennende til en 14 årig pige. Ja, selv min mand kunne sige, at det ikke så særlig spennende ud...han har ellers spurt mig meget pænt, om jeg ikke kan holde op med at spørge sig om noget garn ikke er sååå lækkert, om dette ikke er fiiiint osv. *thi hi hi*

Jeg kan selv bedst lide simple ting, hvor der ikke er alt for mange farver involveret (KISS = Keep It Simple Stupid). Det skal i hvertfald være overskueligt og pænt at se på. Flerfarvet garn, så som Kauni, kan jeg nu heller ikke stå for :)

Nå, nok om det......her kommer billedet....ta daaaaa :)

Hvad synes I ?
Gav jeg op for let ?
Ser det ud til at være spennende farver ?

2 comments:

Angelikas quilts and knits said...

Tja... det gule er virkelig MEGET GULT ;-) Dit farvevalg bliver pigen sikkert glad for !

Merete said...

Tusind tak for kigget. Den gule er meget gul, næsten selvlysende. JEg kan godt forstå at du ændret lidt på farvevalget.
Merete