Friday 13 March 2009

Jeg elsker Kreativ strik

Jeg elsker det nye blad Kreativ Strik. Det imponerer hver gang, og der er altid spennende opskrifter, som jeg har lyst til at strikke. Og så skifter de tema for hvert blad, og det gør det bare ekstra spennende. Denne gang var tema'et børn og unge :)


Dette er et blad fra strikkere til strikkere...og ingen dumme symønstre, som stjæler alle siderne. Bladet udkommer 4 gange om året, så man har noget at glæde sig til hver gang :) Efter at jeg havde fået mit første kreativ strik, sagde jeg straks Ingelise op (det skal lige siges, at det er de samme mennesker bag kreativ strik, som Ingelise). Jeg gider ikke at betale for et blad, hvor der er nogle helt få strikkemønstre i, og som ikke imponerer.


Jeg kan anbefalde dette blad til alle, som har lyst til at få et spennende strikkeblad lige i postkassen. Har du lyst til at blive abonnent, så kig ind her : KreativStrik


2 comments:

Anonymous said...

Jeg og du pleier å ha så lik smak at jeg fant ut jeg måtte abonnere. Er jo bare for ett år, og det kan jeg godt klare ;) Takk for tipset :D Håper jeg blir fornøyd :P

Bente said...

JA! Et fantastisk blad med mange gode oppskrifter. Helt enig! :) Jeg abonnerer også.