Thursday 22 January 2009

Lang tid siden sidste gang

Ved ikke helt, hvorfor jeg sådan pludselig misteste lysten til at blogge, men det er måske fordi der har været meget den seneste tid.

Jeg har siddet og skrevet min sidste opgave i forbindelse med min kontoruddannelse i november og december. Opgaven skulle være inde den 5. dec. og den 15. dec. skulle den forsvares. Det gik meget godt - jeg fik et 10 tal - og er meget GLAD. Jeg har brugt meget tid og energi på opgaven, så det var et meget godt følelse, jeg havde bagefter :)
Jeg blev færdig med min uddannelse den 10. jan og sidder nu nyuddannet og arbejdsløs *hm* Men jeg har valgt at se positivt på det og nyde, at have mere tid til børnene. Nyde det, at kunne hente dem tidligt fra børnehaven og at have dem hjemme, når jeg har lyst. Også har jeg mere tid til at strikke, og det er rigtigt dejligt.

Selv om jeg ikke har blogget en tid, så har jeg alligevel strikket, og jeg skal vise billeder fra nogle af de ting, som jeg har fået gjort.

Vh
Frida

No comments: