Monday 9 June 2008

Shetland Triangle


Shetland Triangle er meget sjovt at strikke, men jeg håber ikke, at jeg bruger for lang tid på det, fordi det som jeg strikker nu, er faktiskt kun er "prøve" til mig selv (tror jeg). Ville ikke bruge dyrt garn på det, hvis jeg ikke fandt ud af at strikke det.

Hidtil har det i hvert fald ikke været store problemer.

Det blev ikke til meget strikkeri denne weekend. Fredag aften var jeg ude med pigerne. Lørdagaften var jeg helt besat på at få lagt et puslespil færdigt før sengetid (se billede), og det klarede jeg også, men så var jeg også helt færdig bagefter, at jeg gik straks ind i sengen (500 prikker lyder ikke af så meget, men...). Og søndag aften blev brugt foran computeren.



This is fun knitting. Hope I don't use to much time on knitting it, because it is just a sample I'm trying out (for myself I think) before I spend expensive yarn on it.

So far it hasn't been any big troubles.

It wasn't much knitting I got done this weekend. Friday night I was out with the girls. Saturday I got obsessed with a puzzle - I wanted to finished it before bedtime and I managed it. Sunday evening I spent all in front of the computer (even though I didn't planed to).

4 comments:

Lea said...

Ja, dejligt med afveksling, fra maskerne.

Tina said...

AJ det skrider da godt fremad med det sjal :) Tror da godt du kan skifte over til det gode garn.. også til dig selv :)

Anonymous said...

Hei!

123knit svarte ikke på mine mails heller, det synes jeg er dårlig service. Men jeg mottok varene mine som jeg skulle, og alt virker okay. Kanskje mail havner i søppelpost? NZ lammeulla er nyyydelig, vel verdt kjøpet!

Hobbymegher said...

Så koselig blogg du har! Lager jo masse fint, jo!! :) Det ligger en award til deg på bloggen min, forresten ;)