Tuesday 3 June 2008

Kreativ strik og Shetland Triangle


Jeg er faktisk i rigtigt godt humør :D
Jeg har længe været irreteret over bladet Ingelise - jeg har abonnement på bladet, men har flere gange haft lyst til at sige det op, fordi når man ikke syer, så er svært at finde noget spennende i bladet. Det er blevet til mere og mere symønstre hver måned, og det er utrolig længe siden, at jeg har tænkt "Aha...dette MÅ jeg strikke".
Men nu udgiver de et blad som hedder Kreativ strik, som KUN er strik (og noget hæklerier).
Jeg har selvfølgelig tegnet abonnement på dette blad, så hvis jeg bliver mere glad for det, så siger jeg Ingelise bladet op.
Jeg fik mit første exemplar i dag....OG JEG ER LYKKELIG. Bladet indeholder masser af spennende strikkeopskrifter og KUN strikkeopskrifer. Det er ikke engang et tynt blad, men et tyk blad, som man rigtigt kan hygge sig med....Wuhuuu :) Se hjemmesiden : Kreativ strik
Denne gang er det opskrifter til baby/børn fra 0-4 år. Næste gang er det opskrifter til voksne osv. De skifter tema hver gang. Det er helt fantastiskt. Og jeg er ikke i tvivl : Ingelise bladet skal opsiges.
I aften skal jeg og manden se Hollow man 2, og jeg skal begynde på shetland triangle. Med hjælp fra søde Tina (tjek hendes spennende blog), så er jeg klar at begynde.

Today I got the first magasin of Kreativ strik (kreative knit), which is a new magasin. I'm very happy bacause this is a magasin with a lot of sweet and fun knitting patterns. The other magasin, Ingelise, I'm gonna stop buying, because it has way to much of sewing patterns each time and when I don't sew - it's kind of meaningless. Anyway I loooove this magasin. It has a changing theme for every magasin. This theme was Baby/children 0-4 years old and the next time it's patterns for adoults.
Now me and my husband are gonna watch Hollow man 2 and I'm gonna start on the shetland triangle. With the help from Tina (check out her exciting blog) I'm all ready to get started.

No comments: