Saturday 5 April 2008

En anden trøje / Another sweater

DSC01021   
Min guddatter har lige fejret fødselsdag, og jeg ville meget gerne give hende en særlig gave. Så jeg fandt en trøje frem, som min svigermor engang var begyndt på, men som hun havde givet til mig, fordi hun ikke havde lyst til at avslutte den. Jeg strikkede den færdig, og wupsi, so havde jeg en fødselsdagsgave klar til hende :)
DSC01031

My goddaughter recently celebrated her birthday and I wanted to give her something special. My mother-in-law once started knitting this sweater, but she never finished it and didn't want to finished it either, so she gave it to me and I finished it and then I had a special birthday present for my goddaughter :)
DSC01025DSC01028DSC01030DSC01029

1 comment:

Anonymous said...

Så flotte gensere du tryller frem*nikke* Riktig så flotte..Ønsker deg en kreativ uke :)