Thursday 17 January 2008

You make my day :)

youmakemydayaward
Jeg har fået en "You make my day" award fra Celie. Det var utroligt sødt af hende og jeg blev meget rørt, da jeg så det.
Tusind tak Celie - du har selv en meget spennende blog
Nu skal jeg så vælge 10 blogs, som jeg synes er spennende at læse. Og disse skal så også vælge deres 10 blogs.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I've got a "You make my day" award from Celie. It's sooo sweet of her to give me this award and I was very touched when I saw it.
Thank you sooo much Celie - you've got a very exciting blog yourself :)
Now I have to find 10 blogs that I think make my day and they each have to find 10 blogs that they think make their day.

3 comments:

Tina said...

Aaai tak skal du have :):) Jeg er stolt!
Gosh og så skal jeg finde hele TI??

Jen (pieKnits) said...

Aww, thank you so much for reading! Now to come up with my list... :D

Julia Zahle said...

Tusind tak for awarden! *S*