Wednesday 30 January 2008

Tæppe / Blanket

Jeg tror, at dette skulle være et sjal, som min mor engang begyndte på, men hun gav mig det, fordi hun ikke have lyst til at strikke det færdigt. Dette er strikket ud af Kid Mohair. Jeg strikkede bare frem og tilbage til der ikke var mere garn, og så hæklede jeg en kant rundt om. Nu ligger det så sødt i sofaen og bliver brugt til at varme sig i, hvis det er koldt.....ahhh dejligt. Farverne på det første billede er de rigtige.
BlanketBlanket
This is a shawl, my mother once started knitting, but she didn't want to finish it, so I took over and just knitted back and forth, and it turned out to be a blanket :) Knitted in Kid Mohair. I croched a line round the blanket and now it's lying in the sofa looking good. The colors on the first picture are the right one.
Blanket

4 comments:

Anonymous said...

Innom og hilser på og titter litt rundt hos deg.

Anonymous said...

Heisann. Innom og titter, og for å ønske deg ei god helg :)
Ronille

Anonymous said...

Innom for å ønske deg ei fin helg.
Klem fra Ronille

Anonymous said...

Heisann. Titter innom for å ønske deg ei god helg :)
Klem fra Ronille