Monday 13 August 2007

Jeg har haft en lille pause / I have had a little break

Jeg har haft sommerferie og må heller indrømme, at jeg ikke har siddet meget ved computeren denne tid. Kun nydt tiden sammen med børnene og det har været rigtig dejligt.
Selv om ferien kun varede i 2 uger, så har jeg dog også fået strikket en del.
Jeg har fået anorakken færdig, og jeg er meget glad for resultatet.
Her kommer nogle billeder af den i processen og så det færdige resultat.

I have had a short vacation and might just aswell admit, that I havent used the computer much. Just spendt quality time with my boys and we have had so much fun together.
Even though my vacation only lasted 2 weeks, I had gotten some knitting done.
The jacket for my son is finished and I'm very pleased with the result.
Here are some pictures of the jacket, while I'm still knitting on it and the the final result.





6 comments:

Anonymous said...

Den ble kjempeflott Frida ! Vi hadde også en deilig ferie på Færøyene, det var godt vær nesten alle tre ukene, helt frem til Olavsøka. Og jeg fikk handlet litt garn ;-))

Anonymous said...

Den anorakken er bare superfin! :)

Anonymous said...

Kjempeflott anorakk!!
Nydelige farger, og det at hetten er annerledes osv er stilig!

Nemlig:-D

Muffin said...

Denne anorakken var lekker, likte den alvelignende hetten! Heldig er den som skal få denne!

Inca said...

Ejj hvor er den sød :D Flotte farver og skøn hætte!

Anonymous said...

The jacket is really pretty. I love the colors! Thank you for writing also in English. It is interesting to read Norwegian and check from the English version if I understood everything right =).