Friday 13 July 2007

Denne... / This one...

Denne jakke snakkede/skrev jeg om for lang tid siden. Jeg har længe haft planer om at strikke den, men der er selvfølgelige kommet en masse andre ting i "vejen", så jeg har bare set, hvordan mønsteret går længere og længere ned på listen.

I går var jeg så i en garnbutik sammen med en venninde, og der havde de sådan nogle flotte farver i garnet som denne jakke er strikket af, og så kunne jeg selvfølgelig ikke holde mig fra det, så jeg har købt ind til trøjen og derfor må den strikkes meget snart.

Denne garnbutik er også den eneste som sælger PT2 garn heroppe, og siden jeg er faldet pladask for at strikke og tove med det, ja så måtte jeg også købe lidt af det *hihi*

Mønsteret til jakken findes som gratis mønster på den oprindelige hjemmeside, men den er desværre på færøskt.

A long time ago, this jacket was very high on my "have to do" list, but there have been so many other projekts that the pattern has faded more and more.

Yesterday I went with one of my friends to a yarnshop near by and they had the most beautiful colors in the yarn that this jacket is knitted in, so I couldn't help myself and bought yarn for the jacket.

This shop is also the only one who sells PT2 yarn and since I'm totaly addicted to knit with it, I had to buy some of it too.

The pattern for the jacket is available as a Free pattern on the website, but unfortunately it's only available in faroese language.

No comments: