Monday 14 May 2007

Shoppet lidt i dag / Did some shopping today

Jeg er en pige med svaghed for garn...måske jeg skulle prøve at holde mig væk fra garnbutikker.
Jeg skulle købe en fødselsdagsgave i dag, og pludselig stod jeg ved kassen med meget mere end kun en fødselsdagsgave. Jeg købte 2 stk af dette strikke-kit fra Navia med mønster og garn til et færøskt sjal. Og så købte jeg garn og opskrift til en ny færøsk trøje fra Sirri.

I'm a girl with a weakness for yarn...maybe I should just try to stay away from yarn shops.
I was suppose to buy a birthday present today, but suddenly I stood there by the counter with a lot more than just a birthday present. I bought 2 knitting-kits from Navia with pattern and yarn to a faroese shawl. And then yarn and pattern to a new faroese sweater from Sirri.

No comments: