Wednesday 2 May 2007

Ny dille / New addiction

Jeg tror helt bestemt, at jeg har fået en ny dille
Jeg var forbi panduro i dag (faktiskt for mit arbejdet), men når man er der, så må man jo kigge lidt, ik? De havde fået nye perler, og masser af dem. Jeg har altid været facineret over det fine, som man kan lave ud af dem, men har aldrig rigtig haft lysten selv. MMMen i dag var den der Jeg tænkte, at jeg skulle prøve at lave maskemarkører, så jeg købte dette:

I think, I have a new addiction
I went by Panduro today (because I needed something at my work) and when you are there, you might as well look at all the nice things, right? They had some new pearls and lots of them. I have always been facinated by the things you can make out of pearls, but I never got into it myself. BUT today I just had to I thougt I would try to make those lovely markers, so this is what I bought:

Og dette fik jeg gjort
And this I what I madeJeg var solgt med det samme....så lige før de lukkede, tog jeg bilen og drønende ned og købte mere


I loved it right a way...so just before closing-time I took the car and speeded my way down to buy more
Crazy...me...?

Dette købte jeg anden gang
This is what I bought the second timeOg her er markørerne
And here are the markers

No comments: