Sunday 20 May 2007

En lille vest / A small vest

Jeg blev færdig med vesten i går. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg mistede lidt lysten til at strikke den, da jeg så, at den blev for lille - ja, for lille til begge mine sønner. Men jeg ville alligevel have den færdig, så den bliver en gave :) Mønsteret i vesten et et gammelt færøskt mønster. Nu er jeg startet på det færøske sjal...uha, det er ikke bare som at sige det...man må virkelig være vågen, mens man strikker. Må heller finde noget tv-strik også til at have ved siden af.

I finished the vest last night. I have to admit that I kind of lost my inspiration to knit it, when I found out that is was too small for both my sons, but i finished it anyway and now it's gonna be a presant :) The pattern of the dogs is an old faroese pattern. I have started on the Faroese shawl...and it's not as easy as it looks. I better find myself something else also to knit when watching TV.
  • Pattern : My own
  • Material : One ball of black Chili and a bit of blue
  • Needles : 3 mm and 3½ mm

1 comment:

Anonymous said...

Jeg er svært imponert over at du har strikket den ferdig selv om du mistet piffen!!

Virkelig:-D

Og den ble svært fin, h*n som får den i gave er heldig:-D