Wednesday 25 April 2007

Mit hemmelige projekt er færdigt / My secret project finished

Mit hemmelige projekt var en nederdel str. 3-4 år:)
Mønsterborterne, som jeg har brugt, fandt jeg i en gammel færøsk mønsterbog, som jeg har arvet eftir min oldemor. Jeg prøvede nederdelen på mine sønner på 3 og 4 år, og begge passede den perfekt. Den kommer ned til knæene og det var det, som jeg ville. Bare glad at det blev et vellykket projekt Jeg ville ikke sige noget, før jeg vidste hvordan det ville gå.
I morgen skal jeg tage et billede, mens en af mine sønner er i den

My secret project was a skirt to a 3-4 years old :)
The patterns that I've used, I found in an old faroese patternbook that I inherit after my great-grandmother. I tried the skirt on my 3 and 4 year old sons and it was perfect, exacly the way I wanted it to be...right down to the knees. I'm just happy that it turned out good I didn't want to say anything before I knew how it would go.
Tomorrow I will post a picture, while one of my sons is wearing the skirt
  • Pattern : My own
  • Material : Faroese yarn from Snældan (sorry, but they don't have a website)
  • Needles : 5 mm

No comments: