Wednesday 11 April 2007

3 nye bøger / 3 new books

Jeg har købt mig 2 nye hefter fra Drops. Var innom en garnbutik og købte garn og så kunne jeg ligesågodt købe mig nogle "nye" hefter, da de kun koster 10 kr :)
Drops nr 86 er et hefte med masser af tilbehør, og jeg har sikkert printet hele heftet ud fra deres hjemmeside, men det er nu også dejligt at eje det originale til tider.
Det andet hefte, Drops nr 88, ligesom hungrede efter en ejer, så...
Bogen "Stickat och sõtt" af Erica Knight har jeg fået af min søster. Det er 20 forskellige mønstre til den gravide mor og babyen. En meget sød bog

I have bought 2 new patternbooks from Drops. Many beautiful patterns. I have problably printet the whole book called number 86 from the internet, but sometimes it's just very nice to have the originale book, right?
The book called "Baby bloom" by Erica Knight, I got as a present from my sister. A beautiful book with 20 Irresistible Knitting Projects for Modern-day Mothers and Babies

No comments: